daablogg.blogg.se

2013-09-27
07:29:02

Nyhet
Hej, nu så hade jag tänkt berätta en liten nyhet som jag såg när jag läste Aftonbladet lite tidigare idag.  "Man sköts på öppen gata" heter den och som ni nog kan räkna ut så har en man blivit skjuten i benet. Det var vid 18:00 igår kväll då polisen fick ett samtal om att en man har blivit skjuten i benet. När polisen sedan kom fram så såg dom att han hade blivit skjuten flera gånger i benet och nu låg på marken. Dom spärrade av området som då var Grimstagatan i Grimsta i Stockholm. Man tror att det var flera gärningsmän och dom har hittat en. 

Om ni skulle vilja läsa lite mera detaljerat gå då in på Aftonbladet och sök på "man sköts i benet på öppen gata"
 
Glöm inte av att jag Albin ska ha "tipps från coachen" och jag tror att det ska handla om mat är inte säker det märker vi.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: